Something i thought of...

Maybe u can pick some people that are nice and make them a message board a private 1 so the person gets to choose people that can post. 8) Kinda like clan board.

The HoL forum is kinda what thats for,

Somehow that can be a good idea and a bad idea… Yeah, like Lady Love said… the HOL is kinda like your idea… BTW… Can someone tell me which robot master is my current avatar… I don’t ever remember seeing him before…

Edit: I’m thinking it’s Gutsman at first but I could be wrong… Sorry for being off-topic…

this is a bad idea b/c it just is lol i cant explain it but it would waste bandwidth and ya…

Duke can’t go around giving people their own private boards it would as hellsrival said waste bandwidth and could also cause people to dislike each other more if they weren’t selected by people who they thought were their friends.

thats what i was tryin to say thx cyclops lol i couldnt think of it

Sure he can, but he probably will not.

no im sure he cant b/c he would have to make so many of them for all the people and considering he had bandwidth problems last month that it would put him over the edge

bad! idea. Nice is not a good parameter for choosing who dgets oards, and that would take up a hell of a lot of space.