Tired of hearing people complain.

It seems like people only complain about how hard their life is…DEAL WITH IT! Thats just how life is sometimes, but even the people that are loaded with cash still arent happy. I meen just cause your life seems like it’s went to shit it dosnt meen it has. If people would take their own head out their ass and look around they would see that other people have it worse. Anyone have an opinion about this?

Not sure if you can curse on here but i did

your allowed to curse a tiny bit. very occasionally though.
hmmm yeah i sorta aggree, but then think about the people who have it worse, there allowed to complain.
sickmate 8)

Well, so far, I don’t see anyone complaining about their lives right now… The only complaints that were going on was about the new f2p update and about all the fighting that’s been going on recently… But yeah, I guess I can see where you’re coming from but most people who “complain” about their lives are about to commit suicide and I do not EVER want to see one of my fellow RSR members to ever succumb to that…

i hate when people come to rsr, and stay for 2 weeks, then make a retarted gay topic about, “im leaving, i tried to help, but no one wanted it.”
no FURICKING crap, thats what mods are here for

I guess your life is like dealing out cards, Everyone has their bad times of their lives, and also good times… No one is super perfect…

Ya know what I hate?

I hate people who make stupid topics complaining about how much they hate other people complaining.

I also hate people who post on said topics complaining about how they hate those people who make topics complaining how much they hate people who complain.

And so, therefore, I hate myself, I think I’ll go commit suicide~

w00t a topic bout suicides!!! cant tuch dis …

w00t suicide… Hehe JK

Netzero, Well said. I was going to say the same thing :wink:

I also hate people who post on said topics complaining about how they hate those people who make topics complaining how much they hate people who complain.

Netzero, Well said. I was going to say the same thing

So, you guys don’t like me for posting on this? :cry: Acutally, just joking… But yeah, I really haven’t seen anything close to those types of posts recently… The only “leaving” topics I’ve seen are those who are just going on a trip or something and just saying bye for a week or two…