wierd illusion

wow this is really messed up

a painting or a skull…

Yeah! Quite a wierd optical illusion, i wonder how they make these really awesome creations

i saw that on the t.v. show proof positive… it was weird

lol…very weird…

theres a ton of those illusions on the internet…most of them are pretty lame…

ya but what is the nose supposed to be?

its the sail or whatever in the centre…
besides, a skull doesn’t have a nose…just a hollow in the centre…

P.S.:is it me or are my threads not carrying…

oh and also rate my two sigs…plz…ploxx

i dont get it, a skull with a woman in its eye? can someone plz explain it to me.
Also if u wanna see Illusions go to Ebaumsworld.com. Yay Ebaumsworld!

chaos u newb it was a dead chick doing rileys cocklock lokk at it for god stakes

Ohh i see it, sry Rileys cocklock was so small i didnt even see it…

very weird. for some reason we have one in our school

Weird , i have some illusions in school

YAY EBAUMSWORLD :cool:

no1’s rating my sigs :’(

on the other hand…whats a riley cocklock?